teisipäev, 8. aprill 2008

Teisipäev ja vihm...



Terekest päevakas!

täna on jälle siuke kuul pähe tunne, et ei viitsi midagi teha, aga on vaja klientidele välja ajada mingisugune vinoteegitripp... Ausalt öeldes on selline tunne, et paneks kuhugi Kairo poole minema. Läheks lihtsalt kurke müüma (näiteks)... Väljas on ka suurepärane kliima. Kuigi eks see on ka mõneski mõttes hea. Maailm rohetab... Ja mina saan oma peldikuseinte ehitamisega tegeleda... Ja mine Sa tea, mida kõike veel. Ja külmkapis on veel kolmandik (1/3) Jägertraumi ka, nii et kui nüüd asju sedapidi vaadata, siis on elu siiski ilus.

Nädalavahetuse grill läks ka hästi, nüüd olen kahe mobiiltelefoni omanik... Juss jättis enda oma mulle autosse. Igati tore kingitus :)

Kuradi Delfi ajab ka sita keema. Ajavad mingit jama seoses kirjavigadega. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=18618488. No aru ma ei või, mis häda nendel selle asjaga on. Kui vaadata tänapäeva noorte kirjastiili, siis on üldse hea, et midagistki aru saab. No LOL ma ütlen küll, ROFL IMHO. :) OK, tegelikult ma ju ikkagi mingi veebipede ei ole, nii et igasugu lühendite juures tuleb alati mõelda, misasja nüüd siis silmas peetakse, aga Ekspressil ja Delfil on vist vaikselt hapukurgikas algamas, kui pole muud teha, kui tähti närida...

Ja nüüd järjekordsele koosolekule. Koosolekud on tõsiselt vajalikud asjad minu meelest. Saab koos olla ja puha. Ja midagi räägitakse ka, kuigi ma eriti ei ole teksti süvenenud üldjuhul, ega midagi tarka ju nagunii seal ei arutata. Ainuke hea asi on kakao, mis küll maksab 2 krooni, aga seeeest (kindlasti keeleliselt valesti kirjutatud :)) on seda terve suur 0,3-ne topsik, nii et juttu jätkub kauemaks... Ja siis saabki juba lõunale minna. Täna vist jälle Villem - järjekorrad ja kuivanud friikad (kutsuge mind vingujaks, kui soovite ;))...

Ja kui saaks need kuradi prussid õhtul seina, siis võiks eluga isegi rahul olla... Täna ju juba vaikselt nädalavahetuse hõngu õhus. Ikkagi teisikas juba. Reedel saab jälle veini libistada ja raali piinata. Selle nimel juba tasub elada... :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar