kolmapäev, 29. oktoober 2008

Musta Eestit Näkku

Polegi tükk aega kirjutada viitsinud. Aga vabandada ei kavatse, sest muudki on teha olnud. Sitta kanti viina on ära joodud viimasest korrast ja muudki toredat tehtud...



Aga tähtsamad asjad kõigepealt


1. Mihkel Raua raamat on legendaarne
2. Täiesti kreisi, mida osatakse kirjutada
3. No kurat ma siis ikkagi ei hakanud ise ka pungiks
4. Sest kurat sai ju koos Roti ja Mättaga sada litra õlut ära tarnitud
5. Kuigi sel ajal vist tarnisid need mehed igaühega, kes välja tegi
6. Ja pealegi oleks ma siis juba ilmselt ennast surnuks lakkunud
7. Võibolla...
8. ... aga võibolla oleks hullaris.


Niipalju siis olulisi asju. Ei aga lahe, kui üks vanamees on viitsinud ka vähe vabamas vormis midagi valmis kirjutada ja ei olegi ainult mingis staarisaates lapsi sõimamas, kes mitte milleski tegelikult süüdi ei ole. Ise küll ei viitsiks ja ausalt öeldes ei ole ka selliseid hetki, mida kirjeldada aastatel 1988-1999, kuna see aeg oli suht udune. Kuigi ükskord Balti Jaamas... Aga ei, ma parem ei hakka... Ja siis veel see Üliõpilaste kevadpäevade lugu, mis kongis lõppes... Aga eks see vist kainestaski. Aga pori pannakse näkku praegu ka igal võimalikul juhul. Järvevanas oleks üks vana oma kuradi kalluriga mind peaaegu peajagu (kole hästi kõlab, kas te ei leia?) lühemaks teinud. Ja siis annab veel signaali ka, neetud piider, kui ma tahan kiirendusrea lõpus ka lõpuks sõidureale saada. Õnneks on mul katuseluuk, kust igasugu sigadele näpunäiteid anda möödasõidul. Kuigi ma kahtlen, kas selline kaheklassilise haridusega nahkheebel üldse millestki aru saab... Venelane oli ka kindlasti...



Eile sai siis see kuulus "Detsembrikuumus" ka ära vaadatud ja mõte tekkis, et kui täna peaks sama jama juhtuma, siis oleks EW-ga kööga, sest poisid ei ole keegi sõjas käinud ja enamus sõjarditest on narkouimas alaarenenud kurjategijad, kes ainult endale paksu perset kasvatavad ja ei julgeks midagi teha (no midagi siiski teeks, püksid teeks täis), kui rüssad tuleks. (P.S. mina sealhulgas.)


Ja teine mõte, mis juba jupp aega idaneb on see, et ma ei saa päris hästi aru, miks kuradi pärast ei saadeta siit igaveseks välja venemaa kodanikke? Minu meelest oleks näiteks lillede viimine mai alguses mingi pronkslössaka peale piisav näide riigile mittelojaalsusest. Ja siis elamis ja tööluba lõppeb. Eluase läheb sundmüüki, raha pakitakse kaasa ja rongileeee... Ma arvan, et Venemaa väga austet presidendipaaril ei oleks enam põhjust meid Gruusia ettekäändel rünnata, sest nende kodanikke siin lihtsalt enam ei ela...


Ja ongi asi vasja.

Ja näide sellest, et Eesti mees on joomalõvi on ka kõrvaloleval pildil ilmekalt nähtaval. Mitte et mina jooks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar