laupäev, 9. mai 2009

Pealkirja lihtsalt ei ole, või tegelikult võibolla on ka, aga lihtsalt on eriti keeruline seda pealkirja välja mõelda, kui te saate aru...

Ojee, paneme viina. Või tarbime... Kell on 2 laupäeva öösel. Laupäev on kätte jõudmas, aga mitte midagi ilusat ei ole elu ikkagi pakkuda. Samas on ikka väha ära tüüdanud need masu jutud. Kallid inimesed, minge &%¤&#¤. Või tegelikult minge reisima!!! Mina olen viimased päevad reisinud Google Earthiga ja ausalt öeldes olen imestunud, millisel määral on võimalik ilma rahata toredaid asju teha. Tõmmake see kuradi GE endale arvutisse ja siis saate aru, milline potentisaal on saavutatud. Viimasel nädalal olen rännanud läbi Põhja-Ameerika ja ausalt öeldes ei saa küll midagi halba öelda. Imeline teekond läbi Route 66 on pannud mõtlema, et milleks raha raisata? Google reisimine on tõeliselt in... Väike reisisoovituse link ka siinkohal: http://www.roadtripusa.com/Ma olen siiani kaks rada läbi teinud ja olen rahul kui oma elamusi vähendada...
Ja kell on ka mingi 2:14 öösel, nii et palun vabandada, kui trükivigusid esineb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar