esmaspäev, 27. aprill 2009

Karmid kevadtuuled

Õue on kevad jõudnud. Hormoon möllab jms. Või noh, mis ta siin ikka möllab. Tuleb hoopis tööga möllata, et king ei tuleks. Samas mõtlen üha tihemini sellele, et ega see ka paha ei teeks. Muidu ongi selline laisk olla, istud oma soojal toolil ja ootad palga laekumist arvele. Ja muidugi, mis selleski paha on? Ehh, kurat, filosoofia, ma ütlen. Kas nii palju komi (koma, mitmuses) pidi nüüd selles viimases lauses olema, ei tea...
Igal juhul näen konstantselt unes, et olen reisil. Ei tea, kas katus hakkab tuhinal minema panema, et kogu aeg selline unekati käib, kes siukseid ibaraid unesid tekitab. Uneliiva asemel on kotis hoopis kokaiin... Pea on ka täiesti tühi. Mitte ühtegi mõtet, mida võiks mõlgutada ja isegi kritiseerida ei viitsi midagi. Kõht on ka täis. Rämpskaloreid. Samas ongi keskmise inimese elu suht rämps, nii et toit peab ikka inimesega sobima :)...

Viimasel ajal on saanud palju kirjandust läbi loetud ja veel rohkem on pooleli. Leidsin raamatupoest alumise riiuli tagumisest nurgast ka värskeltilmunud Ron Jeremy raamatu. Khmm, mis ma oskan öelda? Väga lõbus igal juhul. Nõrganärvilistel ei soovita muidugi lugeda, võib põhjustada püsivaid ajukahjustusi. Tugevamanärvilistel soovitan igal juhul lugeda. Põhiliselt muidugi üks "kepp ja küla" käib kogu aeg, aga nalja saab ka ja põhimõtteliselt on päris hästi koostatud...

TR, ma ei või. Kogu aeg saadavad mingeid parteiteadanadeid mulle. Ei saa enam rahulikult kirjutada ka, ilma et ekraani alumises norgas ei käiks mingi vilgas elutegevus, andmaks märku propaganda saabumisest. No ma ei viitsi selle jamaga tegeleda. Ausõna. Olin ka kunagi noor ja loll, siis tegelesin. Enam ei viitsi. Ja mis poliitikut minust saakski? No palun, ma palun. Vägivald oleks minu riigi teiseks nimeks. Kes mind teab, see teab, mis siis saama hakkaks. Ütleme nii, et 12 sajandi iirimaa oleks sellega võrreldes lapsekingades. Aga jah, just sellepärast tulebki minusugused tegudeinimesed poliitikast kõrvale hoida ja panna pukki (see tähendab, et mitte nagu selles mõttes "panna") inimesed, kes midagi ei teeks.

Täna alguab uus hooaeg "Ameerika Supermodelle"... Kahju, et ma võitjat tean, aga mis ma ikka sinna parata saan, kui Wiki on jälle abiks vastuste leidmiseks. Aga samas vaadata tasub ikka, kuidas bäibäd üksteisel seljanahka küüntega kraabivad ja karjuvad erinevaid inglisekeelseid tegusõnu kirjeldamaks soojätkamist... :) Nii et lõbus õhtuke saab olema. Eilne oli ka lõbus, sest ma ei olnud veel enne Scarface'i näinudki. Mis on väga kummaline. Ikkagi klassik ju. Otsustasin siis ka lõpuni vaadata ja sain kinnitust oma teooriale, et kui tahad rikkaks saada, siis tegele kuritegevusega. Tööinimese palk on vaesus ja surm. Või midagi sellist. Nüüd peakski minema ehituspoodi kangi ja suusamütsi otsima. Elu on selline.

Aga viimasel ajal olen enda jaoks jälle ühe toreda plaadi leidnud, mida hea autos üüratada, et tänavatel jalutavaid inimesi häirida. Panen selle rapidshare'i üles ka, kui kedagi peaks huvitama. Mulle meeldib igal juhul ja kui teistele ei meeldi, siis ei ole see ju küll minu probleem. Kuulake siis Meie Meest või mingit analoogset sitta. Nikit näiteks. Või midagi...
Igal juhul mulle meeldivat muusikat saab tõmmata siit:
http://rapidshare.com/files/226289454/QD9.rar.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar