reede, 12. märts 2010

Reedene päiv

Väga tore, et käes on rjeedene päiv. Eile sujus terve päev suures koolitamise vaimus, tegime koolitusi nii et aju kärssas. Kusjuures tuleb tõde tunnistada, et endalegi imestuseks pean ütlema, et kuigi ajud kärssasid pea seest välja, siis sellegipoolest oli õhtuks täiesti purakas sees. Isegi motivatsioonilaksuks võiks seda nimetada.
Osaliselt pean muidugi endiselt tunnistama, et ega ma ikka väga nutikas ei ole, kui käib jutt Soapist või Perlist, aga miskit sain ikka aru ka. Ja pikemas perspektiivis on sellest teadmistest kindlasti ka kasu.
Täna siis on meil kena õhtupoolik tulemas. Mina ja minu mitte enam nii väga kena must kaunitar. Ehk siis raal, mis veidi vanaks ja kortsu vajunud, kui võrrelda seda paari aasta tagusega... Aga ajab asja täiesti ära. Mängud saab mängitud ja netis hängitud... Tra, nüüd tuli riimi, nagu Jüri Liimi... OK, tegelikult ma ei ole Juhan Liiv. Aga igal juhul tuleb juba lõunasel poeskäigul endale väike tširibiribinn ära osta õhtuks, sest kellel siis enam õhtul aega on, et poesabas seista. Ja eks ma siis söön sellevõrra kiiremini, kui läheb kauem viinaleti juures. Või õigemini õlleleti juures.
Kindlasti tuleb õhtul mõni väga segane postitus ka, mida lugedes homme hommikul ei saa enam midagi aru. Aga eks see oht on ikka, et kui arvuti ja mobiil keha ligi, võib juhtuda igasugu arusaamatusi joomaõhtutel. Ja ega siis seda ei tee joomane inimene, vaid tema alateadvus... Minul näiteks on siis juba päike loojunud, kui ma SMSima ja blogima hakkan. Üldjuhul. Praegu muidugi ei ole, aga samas eks hetkel on (vähemalt minu enda jaoks) tekst nõx selgem ka. Pühaba omuk tuleb varast tõusu teha, sest vaja on ju vaadata, mis Osakas toimuma hakkab. Meie mehega on küll veits pahasti, aga ehk veab ikka välja. Aga seda saame juba teada ja näha järgneva kahe nädala jooksul, mis toimuma hakkab.
-8

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar