teisipäev, 2. märts 2010

Tööl on vahva...

... kuigi lähedalseisvad isikud on juba kommenteerinud, et olen kahe nädalaga 20 aastat näost vanemaks muutunud...
Aga sellegipoolest on tunne siiski üldjoontes hea. Inimesed on normaalsed (Eesti firma ju), tegevusplaan on mõtekas (tundub, et ettevõte on juhitav) ja viina pakutakse ka (ei kommenteeri)...
Ja töö tegemise vastu ei ole mul kunagi midagi olnud, seniks kuniks ma sellel tööl ka mingit pointi näen ja hetkel ma seda näen.
Nädalalõpp läheb Pärnu tähe all. Reedel joome ennast kõik kenasti täis ja siis hakkab Ervin laupäeva hommikul kenasti ettekannet tegema. Mees ja tema mõõk... Kui keegi ei saa aru, millest jutt, siis jutt sellest, kuidas keegi oli ka kord rämedalt tilka pannud ja siis järgmisel hommikul kolleegid tundsid kontoris, et tuppa siseneb mingi räme mõõk (see on siis tugev pohmellitaolise oleku iseloomulik lõhnaelamus, mis kipub visalt mitte kaduma isegi peale kahekümnendat hambapesu), möödus kümmekond sekundit ja tuppa sisenes mees ise. Et siis selline tegevuste välp asjal. Tegelikult muidugi peab korralik olema, sest muidu võib juhtuda, et hakatakse arvama et ma olen mingi joodik... Mina ja joodik? Eino teretere, ma olen ju peaaegu karsklane. võibolla paar korda nädalas saab mõni liiter veini õllega segamini ära joodud, aga muidu täiesti puhas poiss.
Kahe nädala pärast on algamas uus Sumosurturniir, siis saab jälle ühe silmaga seda jälgitud, kuigi ega see väga kindel ei ole, sest tööpuuduses vähemalt praegu ma küll ei piinle. Näis siis, mis tulevik toob. Eks korra ikka aega saab lõuna ajal. Ja kodus saan ikka asja kallal nokitseda.
Ja siis on juba kuu lõpuke käes, kui vaja minna rootsi laevale ajama logistika asja, ehk et siis kuidas toimetada pall auku, kepiga. S.t. siis pakume tudengineiudele golfiteenust. Ja siis on selline tore mõte, et läheks kohe sujuvalt samal päeval, kui tagasi jõuan, Rootsi kruiisile. Mõte on iseenesest muidugi kena, aga eks siis näis, mis sellest asjast saama hakkab. Kurat seda teab...
Igal juhul loodetavasti on see valge sitt selleks ajaks ära sulanud, sest tundub, et mulle tahetakse kaks kolmandikku kontori sisustusest kaasa panna. Näisnäis, kas meile seal niipalju seda ruumikest ka jagatakse, aga eks seda jällegi paista...
Aga jah, hetkel kulgeb eluke kaunisti töövaimus ja tulevik on helge ja rikkalik.
P.S. Muusikat praegu ei pane, sest ei taha veebikanaleid siin umbe tõmmata, eks siis kodus saab seda asja mudida. Muusikat pean silmas "selle asja" all.
+8

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar