kolmapäev, 10. märts 2010

Tillikas, juba kolmapäev... (nugiselugu)

Nädala algus suure pidutsemise, lillede ja muu taolisega on nüüd lõppenud, käes on kolmakas ja tuleb jälle tööd rabada. Kui ainult mingi kuradi nugis ajudesse ei paneks juba kolmandat päeva. Ausalt öeldes meeldiks mulle variant, kui tullakse ja pannakse laks kirja ja ollakse sõbrad edasi, mitte ei näägutata, nagu mingi vana mutt. Hakkab juba ausalt öeldes väga konkreetselt koppa ette viskama. Mingi ajudesse panemine käib järjepidevalt. Seda enam, et ka peale eilset koolitust (kus võeti rida inimesi lihtsalt nende töö juurest ära, et ajusid komposteerida (muidugi kerge vihjega sellele, et Ervin on süüdi...)) olen ma veendunud, et vaadeldes kõiki asjaolusid oli hoopis minul õigus. Ja tänaseks on juba järgmine koosolek kokku kutsutud, et saaks öelda Tudish Piip, või midagi muud väga suurepäraselt tarka. Mitte, et ma väidaks, et aegajalt võib tõesti väga low seasoni ajal teha ka mingeid selliseid üritusi, kus õpetatakse etiketti, kirjade vormistamist jms, aga kiirel tööajal on tegemist väga konkreetse pseudotegevusega, mida ei tohiks juhatus mingil juhul lubada... Ja ma ei arva ka seda, et kolmanda nädala kulutamine uue inimese peedistamisele peaks kuidagi selle inimese motivatsiooni tõstma, rääkimata sellest, et kõik teised, kes ei saa nüüd selle tõttu oma igapäevatööd teha, hakkaavad ka seda inimest kergelt mittearmastama... Nii et siis sellised lood on siinpool sood. Kui asi samas vaimus jätkub, siis eks peab hakkama vaikselt uut töökohta otsima, mis muud... Aga ma võtan endale veel selle nädala lõpuni mõtlemisaega s.t. kui homseks on asi normaliseerunud, siis jään esialgu veel siia...
Aga nädalavahetus läheneb ja kui homse pikema koolituspäeva ka läbi saab, siis võib lasta püksirihma lõdvemale ja reedel viinuškad endale õhtuks ära osta. Mitte et ma mingi parm oleks, aga natuke tuleb ju ikka lõõgastuda ja kui nugistamine jätkub, siis isegi palju :)
-9

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar