neljapäev, 20. november 2008

Shower Power

Käes on neljaba õhtupoolik ja kohekohe saab jälle koju minna. Mitte et see just eriti rõõmustav väljavaade oleks, sest täna peaks veel lae panemisega tegelema. Ja see on ju töö :(... Aga mina ei ole mitte mingi töömees. Ei viitsi kohe mitte sittagi teha, kui ilusas emakeeles ütelda. Aga samas on muidugi hea uudis see, et tulemas on nädalavahetus ja saab jälle puhata ja mängida, nagu ühes Eesti populaarses lastefilmis on öeldud. Eelmine nädalavahetus möödus Hiiumaal, mis on endiselt üks väga ilus koht, kuhu minna närve puhkama. Ja kõik sujus suurepäraselt kuni pühapäeva õhtuni, kui ilmselgelt täitmata jäänud nädalavahetuse alkoholinorm oli vaja kiiresti ja suurtes kogustes täita. Mis omakorda viis selleni, et esmaspäeval oli tuuma... Ei hullem veel - vesinikupohmell. See oli midagi meeletut. Ma arvan, et hakkan vist vanaks jääma, no üldse ei ole enam meeldivaid pohmelle olemas. Täiesti kohutav.

Aga pole hullu, sellel nädalavahetusel proovin olla korralik ja oma kogused juba reede ja laupäeva jooksul ära tarbida. Mis suure täenäosusega ka õnnestub, sest reedel saan oma musta iludust kodus näppida (arvutit siis, mitte neegrinaist...) ja laupäeval tuleb mingi suurem sünnipäevamöll. Või noh, kes seda teab, kui suur, aga lootust on. Igal juhul pühapäeval ma eriti ei joo. Seda ma olen endale juba lubannud...



See nädal on jällegi möödunud Sumo tähe all. Meie mees teeb Jaapanimaal imetegusid. Mehed langevad savisse, nagu poisikesed. Nojah, mis siin salata - maailma esinumbrid on siiski veel veidi kõvad pähklid, aga pole viga. Ikkagi suurepärane turniir. Ja kui nii edasi läheb, siis polegi enam kaugel aeg, kus maailma kõige kõvem Sumomees tuleb Eestimaalt :)


Ja siia lõppu veel väike tootenäidis mingist tootest, mille funktsionaalsusest ma ei ole siiani veel suutnud aru saada, aga kui see on see, mis ma arvan, et see on, siis on see küll üks huvitav toode :p

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar