kolmapäev, 10. juuni 2009

Reductio ad Absurdum

Tegelikult mõtlesin, et ei viitsi midagi kirjutada. Põhimõtteliselt lihtsalt. Aga siis jällegi mõtlesin, et miks mitte. Selline sisemine võitlus iseendaga. Skiso?
Aga kergeid ajuhälbeid sai täheldatud ka tänasel öösel, kui kõik algas veidi peale kella viite... Nimelt olin korraks üles tõusnud (selle peale, et nägin mingit und, kus olin mingist karbist võtnud mingit ollust, mis mind räigelt oksele ajas, tegelikult ärgates ei olnud paha ega midagi...) ja siis uuesti magama jäänud. Ja siis hakkas pihta. Kõigepealt olin viimast päeva kusagil reisil ja pidin hakkama tagasi lendama. Buss, mis viis lennujaama oli jubedalt täis ja kui lõpuks lennujaama jõudsin, siis olin täiesti läbimärg ja väsinud. Mõtlesin siis, et läheks ujuma. Lennujaamas (?) oli ilus kõrga kaldaga rand, kus sai ilusaid vettehüppeid teha ja puha. Ujusin siis ära ja läksin lennukisse. Lennukis olid istmed täpselt nagu vanas Paz tüüpi bussis. Ehk et siis osad hoopis seinaga paralleelis ja kuna rahvast oli palju, siis hoidsid osad inimesed torudest kunni ja seisid püsti. Sellega sai esimene unenäo osa läbi ja ma leidsin ennast hoopis bussist, mis viis mind minu viimasel reisipäeval lennujaama. Buss oli väga ülerahvastatud ja kui ma kohale jõudsin, siis olin läbimärg ja väsinud. Mõtlesin siis, et läheks ujuma... Asi läks sellevõrra huvitavamaks, et nüüd otsustasin mitte vette hüpata, vaid mingil minule arusaamatul põhjusel hoopis mööda kallast alla ronida. Lõpp hea, kõik hea - sain ujutud ja siis juba Paz tüüpi lennukisse mindud, mis sujuvalt lennujaama viivaks bussiks moondus. Igal juhul toimus kõik täiesti teadlikult ja ausalt öeldes hakkas ikka väga ära kammima juba mingil hetkel, kuni tulin päästvale mõttele kusagil bussipeatuses, mis toimus kusagil siseruumides, maha astuda sellelt karusellilt... kaks automaati käes ja ilma igasuguse infota, kus ma olen, või miks ma olen... Ja siis hakkas helisema päästja äratuskell... Päris segased lood igal juhul. Muidugi selle vastu see ei saa, mis fenomenaalseid unenägusid ma noorpälves nägin, kui ühel juhul vahetult enne ärkamist hakkasid unenäo lõpus jooksma lõputiitrid... See oli ikka selline tase, et ei oskagi midagi kosta. Võibolla keegi kellel on rohkem kogemusi psühholoogidega oskab mingeid järeldusi teha ja mingeid ravimeid soovitada... Võimalik muidugi, et tegu on lihtsalt võõrutusnähtudega, sest mitu päeva ei ole enam juua saanud...
Mis siis veel. Elu on nagu hernes, veereb tasapisi töö vaimus. Eile sai jälle tõlget tehtud. Väga lahe töö iseenesest, aga kui on kole kiire, siis ei jõua üldse asjadega õigeks ajaks valmis, nagu vaja. Ilmapoiss on ka kehvake, aga tekkinud on väike lootus, et kui praegu tuiskab sitta alla päevast päeva, siis ehk jaaniks klaarib ära ja saab minna sedakorda jälle külajaanile koos külajoodikute ja külatoladega viina jooma ja jaanitule kohale viinereid küpsetama. Kuigi ega see vihm ka nüüd mingiks takistuseks ei ole. Ükski jaan ei ole veel sellepärast pidamata jäänud, et vihma sajab.
Ja esmaspäeval kulutasin oma kinkekaardi Selveris ära ja ostsin endale "hullumajandus" nimelise üllitise, mis pidi mind jalust rabama ja üllatama... Olen sellega poole peale jõudnud ja minuni ei ole vele midagi üllatavat jõudnud. 300 egonit mööda sedasamustki alakeha ja ülakeha ühinemise kohta. Autorid on teinud avastuse, et inimesed on oma olemuselt petturid, vargad ja salarassistid. Uuu, milline avastus... Aga eks ma töötan teose ikkagi läbi, mine sa tea, võibolla eelviimasel leheküljel rabatakse mind sellisel moel jalust, et ei saa enam üldse kunagi püsti...
Eile sain noomituse ka (ja mitte esimest korda ja mitte esimeselt inimeselt), et kasutan liiga koledaid ja roppe väljendeid, eks ma püüan ennast parandada. Ausalt ka, no raisk küll. Päriselt. Võibolla kasutan edaspidi näiteks tärne või midagi... Või siis üritan Tammsaare keelt rääkida :)...

Lõpetuseks väike plaadisoovitus ka, kuigi eks ma varsti ikka kinnimajja lähen sellise tegevuse eest. Samas masu ajal tasuta süüa ja peavarju saada poelgi nii paha. Ja poisid on ilusad ;). Nii et mis seal siis ikka... Aga link, kust saab, on siin: http://rapidshare.com/files/242969840/A8.rar.html


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar